Coherent Support

Din eksterne IT-avdeling

En skalerbar løsning til bedrifter i alle størrelser. 

Hva vi kan hjelpe deg med 

Med en løsning fra Coherent for IT-support vil tekniske ressurser være tilgjengelige for å assistere din bedrift på 1., 2. og 3.-linje. Med vår tekniske kunnskap gjør det mulig å ta tak i både enkle og omfattende utfordringer, og alltid løse dem. Her er noen fordeler ved å engasjere Coherent som din eksterne IT-avdeling:

 

24/7 tilgjengelighet

Et dedikert team som alltid vil stille opp for deg når enn det skulle være nødvenidg.

Skalérbar kost

Vi tilpasser pris etter omfang og ditt faktiske behov. Vi justerer pris om vi ser ditt behov reduseres.

p

Dokumentasjon

Vi oppretter en egen portal for din bedrift der vi i Coherent vil dokumentere din IT-infrastruktur.

Egen supportportal

Vi i Coherent oppretter og vedlikeholder en supportportal for deg som vår kunde.

Rapportering

I vårt system vil vi kunne overvåke antall tickets, tid brukt på disse, respons m.m. Denne oversikten sendes til ledelsen hver måned.

Analyse

Våre supportressurser jobber kontinuerlig med analyse av dine supportsaker. Dette for å se om det trengs andre tiltak for å redusere en viss type hendelse.

Sikkerhet

Vi har en intern policy der alle våre ressurser skal en et visst nivå av kunnskap runst IT-sikkerhet, slik at dette blir ivaretatt i alle prosesser her deg.

Profesjonelt innkjøp

Vi analyserer din organisajon og tilpasser innkjøp av produkter basert på vår tekniske kunnskap opp mot ditt behov. Dette uten noe som helst ekstra kost.

Ditt behov, vår leveranse.

Basert på ditt behov tilpasser vi support-løsningen for deg og din organisasjon. Enten om det er interesse for kun en løpende avtale med On-demand tjeneste, eller om du ønsker en fast ressurs og faster dager, så kan vi levere dette.

Vi mener den fremtidige organisasjon trenger flekisbilitet og forutsigbarhet. Derfor gjør vi alt vi kan for å tilpasse våre tjenester til ditt behov. Det er også derfor vi ikke opererer med bindingstid, siden vi har troen på at du vil bli fornøyd med våre leveranser. 

Supportportalen

Med en dedikert supportportal vil vi kunne ta tak i dine utfordringer meget så raskt. Våre SLA’er er satt som regel til 2 timers responstid. Vi streber etter å levere så rask respons som mulig, derfor er vi stolte av å meddel at vår gjennomsnittlige responstid ligger på ca. 5 minutter. Mindre omfattende saker blir som regel løst innen 20 minutter. Alt dette for at din daglige drift skal kunne gå smertefritt.

En oversikt over pågående saker, samt løste, vil kunne være tilgjegelig for alle i din organisasjon. 

 

Sikre din drift med vår hjelp

En fleksibel IT-avdeling for dine behov