Support & helpdesk

 

Det er viktig at du får den hjelpe du trenger, når du trenger det. Derfor lever vi for vår interne policy om «24/7 – Service på 1-2-3», som sørger for at vi yter høy kvalitet hos vår support & helpdesk.

Døgnet rundt har vi alltid dedikert 1 person til din sak, aldri skal vi la det ringe mer enn 2 ganger, og vi skal svare på alle e-post innen 3 minutter. Dette skal også kunne bidra til at du får fokusert på det som er viktig for deg, nettopp din kjernevirksomhet.
Denne løsningen passer spesielt godt de som trenger noen å ringe til når de trenger hjelp, men ønsker å styre sine systemer selv. Da vil dere kunne enkelt få den hjelpen dere trenger med fjernhjelp, eller on-site støtte.

Optimal tilgjengelighet

Best på kundeservice

Rask responstid

Høy kompetanse

Coherent sitt eget supportteam

Med Coherent sitt dedikerte team på support oppnår vi ekstremt fornøyde og lojale kunder. Vi vet det er viktig å ha en partner man kan stole på når kjernevirksomheten står i fokus. Og det er derfor vi har et eget team på support som skal kunne bistå deg med det du trenger hjelp med.

Med vårt team vil du oppleve premium support, som er en form for forsikring som minimerer risikoen for lang og kostbad nedetid for din kritiske infrastruktur. 

Oppstår det en feil hos dere vil saken taes tak i så fort som mulig, sakens omfang og okmpleksitet vil bli vurdert med det samme, og saken vil enten bli løst med en gang, eller eskalert til riktig ressurs.

Fleksibel respons- og supportavtale:

  • Bemannet support mandag til fredag, kl. 08:00-16:00.
  • Overvåking og tilgjengelighet 24/7 med SLA-avtale.
  • Skreddersydde responstidsavtaler og et komplett driftsmiljø.
  • Egen supportportal for opprettelse av tickets, samt status på alle supportsaker.
  • QA-katalog for å raskere kunne løse saker for våre kunder.
  • Eget dedikert nummer for support og helpdesk.
  • 1., 2. og 3.-linje support på samme sted.
  • Hovedfokus på sluttbrukeropplevelsen.
  • Norsktalende supportkonsulenter.

Tjenester

Support & helpdesk

IT-drift

IT kan være veldig komplisert, men det spørs hvem du spør. Derfor sørger vi i Coherent for at dere får.. les mer.

Møte- og konferanserom

De fleste møter holdes fremdeles digitalt, og vil ha en blanding av deltakere som er på hjemmekontor.. les mer.

IT-sikkerhet

Den økte bruken av tingenes internett (IoT) er en av de senere årenes teknologiske nyvinninger som øker.. les mer.

Backup

Skylagringstjenester løser ikke bare lagringsproblemer, men forenkler også ting som tilgjengelighet.. les mer.

Prosjektledelse

Deres interne IT-prosjekter kan fort bli dyrere enn antatt. Det kan til og med hende at dere ikke vet hvilke tekniske.. les mer.

Nettverk & infrastruktur

Med oss som leverandør av din fiber har dere den mest prioritert linjen dere kan får på stabilitet og.. les mer.

Lisensforvaltning

Opp nå full utnyttelse av dine lisenser ved bruk av Coherent som din lisensforvalter. Vi sørger for at din.. les mer.

Innkjøp av utstyr

Med innkjøp via oss vil du kunne oppnå en reduksjon på pris mellom 10% og 40% ifh.t. andre leverandører.. les mer.

Vi er her for å hjelpe!

Kontor

Billingstadsletta 19B,
1396, Billingstad

Åpningstider

Man-Fre: 8:00 – 16:00
Lør-Søn: Stengt

Ring oss

(+47) 93 401 307