IT-drift

IT kan være veldig komplisert, men det spørs hvem du spør. Derfor sørger vi i Coherent for at dere får en dedikert ressurs til deres drift med riktig kompetanse. Og med et team i bakkant vil vi til enhver tid kunne løse deres utfordringer, eller utvikle løsningene dere ønsker. Med en bred kompetanse og lang erfaring har vi det som skal til for å drifte din bedrift.

Med IT-infrastruktur fra Coherent vil du kunne være trygg på at din organisasjon får det utstyret den trenger, og støtte for driften 24/7.

Ved å velge oss vil vi ta alt ansvar for at dette skal gå rundt på en god måte. Vi kjører helsesjekk av utstyret, vi sørger for godt vedlikehold, og ikke minst gode garantier på alt utstyr. Alt dette for å kunne sikre en god og sikker løsning for din bedrift.

 

Overvåking av systemer

Single Point of Contact (SPOC)

Stabile og sikre tjenester

Tett samarbeid med leverandør

Tett samarbeid på drift

Våre ressurser er proaktive og alltid oppdaterte på de nyeste trendene i bransjen. Som kunde SPOC med inngående kjennskap til din organisasjon og IT-løsning. Du vil også få tilgang til vårt kundesenter og servicedesk hvor våre kompetente ressurser tar imot henvendelser via telefon og e-post.

Vi er klare for å rykke ut, og selv ved kritiske situasjoner rykker vi ut uavhengig av tidspunkt, eller spesielle dager (helligdager, helg, ferie m.m.).

Med fastpris månedspris (mulighet til å skalere opp, eller ned) er det fordelaktig å utsource din IT-drift til Coherent. Dette vil gjør det enkelt, rimelig og forutsigbart for deg som kunde.

Vår vakttelefon er åpen 24/7/365.

Fleksibel driftsavtale:

  • Bemannet support mandag til fredag, kl. 08:00-16:00.
  • Overvåking og tilgjengelighet 24/7 med SLA-avtale.
  • Skreddersydde responstidsavtaler og et komplett driftsmiljø.
  • Egen supportportal for opprettelse av tickets, samt status på alle supportsaker.
  • QA-katalog for å raskere kunne løse saker for våre kunder.
  • Eget dedikert nummer for support og helpdesk.
  • 1., 2. og 3.-linje support på samme sted.
  • Hovedfokus på sluttbrukeropplevelsen.
  • Norsktalende supportkonsulenter.
  • Ingen skjulte kostnader ved oppmøte.

Tjenester

Support & helpdesk

Det er viktig at du får den hjelpe du trenger, når du trenger det. Derfor lever vi for vår interne policy om.. les mer.

IT-drift

Møte- og konferanserom

De fleste møter holdes fremdeles digitalt, og vil ha en blanding av deltakere som er på hjemmekontor.. les mer.

IT-sikkerhet

Den økte bruken av tingenes internett (IoT) er en av de senere årenes teknologiske nyvinninger som øker.. les mer.

Backup

Skylagringstjenester løser ikke bare lagringsproblemer, men forenkler også ting som tilgjengelighet.. les mer.

Prosjektledelse

Deres interne IT-prosjekter kan fort bli dyrere enn antatt. Det kan til og med hende at dere ikke vet hvilke tekniske.. les mer.

Nettverk & infrastruktur

Med oss som leverandør av din fiber har dere den mest prioritert linjen dere kan får på stabilitet og.. les mer.

Lisensforvaltning

Opp nå full utnyttelse av dine lisenser ved bruk av Coherent som din lisensforvalter. Vi sørger for at din.. les mer.

Innkjøp av utstyr

Med innkjøp via oss vil du kunne oppnå en reduksjon på pris mellom 10% og 40% ifh.t. andre leverandører.. les mer.

Vi er her for å hjelpe!

Kontor

Billingstadsletta 19B,
1396, Billingstad

Åpningstider

Man-Fre: 8:00 – 16:00
Lør-Søn: Stengt

Ring oss

(+47) 93 401 307