Din eksterne IT-avdeling
En skalerbar løsning til bedrifter i alle størrelser.
IT-avdeling
Ønsker du å kunne fokusere på din kjernevirksomhet og at «ting skal bare funke»? Da er en IT-avdeling fra Coherent perfekt for deg. Med denne løsningen skreddersyr vi en leveranse som passer perfekt for din bedrift, og tilpasser alle tjenester etter ditt behov. Enten om det er en total leveranse, eller om du ønsker delvis, så er vi der for deg.
Med en slik løsning vil tekniske ressurser være tilgjengelige for å assistere din bedrift på 1., 2. og 3.-linje. Med vår tekniske kunnskap gjør det mulig å ta tak i både enkle og omfattende utfordringer, og alltid løse dem. Under ser du noen fordeler som følger av å bruke oss som din IT-avdeling.
Gratis bytte
En stor demper for å bytte leverandør er hele jobben som må gjøres fra å gå fra en leverandør til en annen. Denne utfordringen kjenner vi godt til, og derfor gjør vi dette for alle våre nye kunder helt gratis.
Egne verktøy
Med en avtale for IT-avdeling vil vi opprette en kundeportal der vi registrerer alle henvendelser, samt alle support-tickets. Vi følger opp og oppdaterer alt i denne portalen. Alle parter vil kunne følges opp via dette sentraliserte systemet.
0,- oppmøte
Det skal ikke gjøre vondt å få hjelp. Derfor er det viktig at gebyr for oppmøte, antall km, bruk av bil og reisetid ikke er en kostnad du blir fakturert for igjen. Denne kostnaden skal vi som din IT-partner dekke 100%.
god sikkerhet
Det digitale trusselbildet i verden øker, og det er derfor vi i Coherent leverer sikkerhet i alle ledd. Vi sørger for at du som vår kunde ikke trenger å bekymre dere for at sikkerheten til enhver tid blir fulgt opp av kompetente ressurser.
Full kontroll
Full rapport med antall timer og saker løst den gjeldende måneden vil bli presentert for deres kontaktperson. Vi kan også rapportere én gang i uken om ønskelig, eller sette opp faste statusmøter.
aLLTID HJELP!
Vi vet at alle våre kunder jobber til alle døgnets tider (24/7), og vi vet veldig godt at tekniske utfordringer kan fort skje utenfor arbeidstid. Derfor har vi et dedikert team som hjelper deg når som helst.
Innkjøp & lisens
Vi håndterer alle innkjøp av IT-utstyr for din organisasjon, samt håndtering av lisenser. Vi sørger for gode garantiavtaler, samt at vi forhandler ned pris ved større kjøp. Alle leverainger kommer med transportforsikring.
Alltid en løsning
Alle våre saker på tvers av alle kunder gjennom all vår tid i bransjen har vi alltid funnet en løsningen for kunden som passer dem best. Vi gir oss aldri før våre kunder er 100% fornøyde med løsningen.
Vårt ansvar
For oss er det viktig at alle parter føler de får god verdi av samarbeidet. Derfor sørger vi for at vår organisasjon alltid kurses opp på ny funksjonalitet i programvaren som dere bruker. Samtidig med dette fokuserer vi på å se etter ny teknologi som kan heve din organisasjon og gi dere et konkurransefortrinn i et marked som er stadig i utvikling. Så med kurs, seminar og andre faglige eventer hever vi vår kunnskap for deg og din organisasjon. Dette, med andre punkter, ser vi på som vårt ansvar som din IT-avdeling.
Les også mer om våre tjenester her.
Vi er her for å hjelpe!
Kontor
Billingstadsletta 19B,
1396, Billingstad
Åpningstider
Man-Fre: 8:00 – 16:00
Lør-Søn: Stengt
Ring oss
(+47) 934 01 307